Framtidens sociala medier
Sociala medier är här, men förändras snabbt. Hur ska företag och organisationer tackla framtidens sociala medielandskap?
84 procent av svenska internetanvändare använder sociala medier varje vecka. Kraften och förmågan att kunna inspirera, motivera och beröra människor har aldrig varit större.
Men med varje förändring i algoritmer, funktioner och beteende ändras även våra förutsättningarna att lyckas. Hur ska företag och organisationer tackla framtidens sociala medielandskap? Kan vi redan nu förbereda oss inför nästa transformation?
Häng med på en dag med fördjupande kunskaper kring analys och data – hur alla digitala kanaler idag hänger samman och hur företags moral, etik och CSR-ansvar, lyhördhet för målgrupp och transparens är något att dra nytta av för att vinna i sociala medier. Under den här dagen kommer du få ta del av flera nordiska case från organisationer som ligger i framkant med sitt sätt att nyttja sociala medier för att lyckas nu och även i framtiden!
Här kan du läsa presentationen från spåret som PDF.